Huisregels van Trimsalon de Stijlvolle-4 voeter

 

Om problemen en verrassingen te voorkomen heb ik huisregels opgesteld. Dit doe ik voor mijn eigen veiligheid en voor de veiligheid van de honden in mijn salon.

 

Geen aanwezigheid van de "baas".

 

 

Ik trim de hond, in de regel, alleen zonder de aanwezigheid van de baas. Bij een oude hond, zieke hond overleg ik met de eigenaar en stel deze dan wél in de gelegenheid om erbij te blijven.

 
     

Bijzonderheden van uw hond wil ik graag van te voren weten.

 

 

Indien uw hond huid/vacht problemen heeft,
een medische afwijking en/of besmettelijke aandoening

(kennelhoest,ringworm ed.) medicijnen gebruikt, loops is

of ergens anders last van heeft,

dan verzoek ik u dit vooraf te melden zodat ik hier rekening mee kan houden.

Ook als uw hond een allergie heeft voor een bepaald voedsel,

een shampoo of andere stoffen.

     

 

 

Voorwaarden en aansprakelijkheid

 

 

 

 

 

Ik houd mij aan de algemene voorwaarden die voor iedere trimsalon centraal staan geregistreerd bij de kamer van koophandel en brancheverenigingen.

Deze voorwaarden kunt u in de salon vinden.

 

 

 

 
  • Komt u A.U.B. op tijd. Er is tijd gereserveerd voor uw hond en het zou vervelend zijn als er te weinig tijd over is voor uw hond, omdat de volgende hond in aantocht is
  • Zorg ervoor dat de hond goed is uitgelaten vlak voordat de hond gebracht wordt
  • De hond dient aangelijnd te worden gebracht op het afgesproken tijdstip
  • Blijf vlak voor en tijdens de behandeling telefonisch goed bereikbaar
  • Breng Uw hond niet met een volle maag.
  • Probeer uw hond zo droog mogelijk te brengen, aangezien een natte vacht niet behandelbaar is
  • Was uw hond niet. Vooral bij plukhonden worden de haren zacht en zijn dan moeilijk te plukken.
  • Indien de vacht zeer geklit of vervilt is, zal er een klittencontract opgesteld worden,en worden er extra kosten in rekening gebracht.
  • Bij vlooien wordt er zonder overleg een vlooienbehandeling gegeven en wordt dit als extra in rekening gebracht.
 

 

Heeft u klachten meld ze dan .

 

   
 

Heeft u een klacht, met betrekking tot mijn trimsalon, meld u zich dan

en zal ik proberen de klacht te verhelpen/op te lossen.

 

Annulering:

Het komt natuurlijk wel eens voor dat u afspraak niet door kan gaan.

Geeft u dit dan wel z.s.m. door. Ik verzoek u vriendelijk de afspraak

uiterlijk tussen 24 en 48 uur voor het tijdstip te annuleren of te verzetten.

Dit geeft mij de mogelijkheid om iemand anders in te plannen.

 

Indien u de afspraak niet op tijd annuleert, of verzet ben ik genoodzaakt 50%

van de behandelkosten in rekening te brengen!

Bij het niet verschijnen op de door u gemaakte afspraak wordt er 100% in rekening

gebracht.